Microsoft: Gry dla hardcore'owych graczy sprzedają się same
„Rdzeń społeczności graczy zawsze będzie kupować gry, nie musimy się więc skupiać na ich marketingu, czy raczej - musimy, ale nie aż tak mocno. Takie gry w zasadzie sprzedają się same, ponieważ są tak intensywnymi i wciągającymi produktami, że gracze hardcore'owi na pewno będą je kupować, wręcz nieproporcjonalnie częściej w wersjach dla Xboksa 360”.Dennis powiedział, że jest to element strategii firmy, która jest prowadzona od dłuższego czasu - najpierw zacząć z rdzeniem graczy aby przykuć ich uwagę, dopiero później poszerzać bazę klientów przez dodanie więcej opcji społecznościowych oraz rozgrywki skierowanej dla graczy casualowych, czym ma się zająć nadchodzący Natal.
„[...] Zastanawialiśmy się już nad przeskoczeniem progu gier dla graczy hardcore'owych i ściągnięciu nowej bazy klientów do naszej platformy. W zeszłym roku prowadziliśmy kampanie reklamowe skupiające się na usłudze Netflix, na grze Rock Band i na różnych innych rzeczach przeznaczonych dla graczy casualowych. Myślę jednak, że jeśli chodzi o Natal i rodzaje rozgrywek na jakie pozwoli, powinien świetnie sobie poradzić u graczy po obu stronach”.
Źródło:
Michał "Xtense" Stopa - Imperium Gier 2009-12-17 18:41:49